סדנה לכתיבת סיפור חיים

בואו לספר את סיפור חייכם!

בחייו של כל אדם מסתתר סיפור

כל אחד מאיתנו עובר דרך במסע חייו, הדרך היא סיפור חיים מפותל, מלא בתהפוכות, בזיכרונות ובחוויות מלמדות. פעמים רבות הסיפור או הזיכרון שאנו נושאים עימנו שזור בחיינו העכשוויים, וממנו אנחנו צומחים ולומדים, הוא מעין עץ השורשים שלנו, שאותו נוריש לדורות הבאים, לנכדים ולנינים.

החיים חולפים, אך הסיפור נצחי

אני מזמינה אתכם, אוהבי המילה הכתובה שרוצים להגשים חלום – להיזכר בזיכרונות ובחוויות שצברתם במהלך חייהם, לכתוב ולהנציח אותם בספר, בסיפורים ובתמונות, וגם לכל מי שרוצה לקבל כלים ולחוות תהליך מעצים, מרגש וחווייתי בכתיבה כי למילים הכתובות יש כוח ועוצמה.

במהלך החיים החוויות משתנות, אך הסיפור נצחי – והוא, בעצם, המורשת לדורות הבאים. זה לא עוד סיפור שמספרים לילדים או לנכדים, שמין הסתם עלול להישכח, זהו סיפור חיים, מילדות ועד בגרות. בספר הזה יוכלו בני המשפחה לעיין ולקרוא בהנאה!

אפשר לכתוב על הכול

אני מאמינה שאפשר לכתוב על הכול. רק מי שמנסה ומציב לעצמו מטרות מצליח, ולכן גם מי שמעולם לא כתב יכול לכתוב ולגלות כישרון חבוי שלא ידע על קיומו.

מהו סיפור חיים טוב?

בעזרתי תוכלו להגשים חלום ולכתוב את סיפור חייכם!

המטרה להוציא לאור סיפורי חיים של אנשים ולהנציח אותם.
בנוסף, בסוף הסדנה יקבלו המשתתפים מוצר מוגמר, ספר שהם יוכלו להתגאות בו.* 
זוהי גם מתנה לכותב וגם לבני משפחתו, יצירה שהם יוכלו להתגאות בה!

מה נעשה בסדנה?

בסדנה נלמד כיצד להשתחרר מחסמי כתיבה ולתת דרור לרעיונות וליצירתיות שבנו, נכתוב על האירועים המרכזיים בחיינו, נדגיש את הדברים שיש להעצים כדי לפתח את הסיפור ונרכוש כלים וטכניקות לכתיבה, והכול בדרך חווייתית, מעצימה ומהנה.

הסדנאות מתקיימות בביתי שברמת גן, ניתן להזמין את הסדנה לחברות ולארגונים.

על המנחה

הילה חרפק – כותבת, עורכת לשון ותוכן, מלווה אנשים בכתיבה ומנחת קבוצות באמצעות כתיבה, ליצור ולגלות את עצמנו מחדש

*בתשלום נוסף
דילוג לתוכן